BLSZ I/B., 2008/2009, 6. forduló
2008. szeptember 27. szombat, 13.15 óra
XVI. Pirosrózsa u., RAFC pálya


Tóth
6
Gloviczky 6, Helmle 6, Legény 5 (Szabó L. 6), Hörcsöki 6
Molnár
5 (Erdei 6), Szabó Z. 6, Reider 6 (Nagy D. 0), Katrus 7, Rumbold Á. 6
Flaskay 
6


Edzői értékelés: "Az akarat és a szív diadala volt ez a győzelem. Nem játszottunk igazán jól, de fegyelmezettségünkkel pótolni tudtuk a hiányzó dolgokat. Mindig kellene egy vezéregyéniség, aki fel tudja rázni a csapatot abból az apátiából, amiben nagyon sokszor vagyunk!"


Győzelemről persze nemcsak szívesen olvas, de örömmel ír is az ember. Így történhetett, hogy egymástól függetlenül futott be szerkesztőségünk postafiókjába csapatkapitány-helyetteseink beszámolója (elsőszámú „csékánk”, dr. Aubel ugyebár jó ideje a sebeit nyalogatja csak). Először Szabó L(aci) tudósítását olvashatja a Nyájas Olvasó (védekező-középpályásunkat elmondása szerint akkor kapta el az ihlet, amikor – ezek szerint a futball, a BEAC és a BEAC-blog sorsát már fiatalon is a szívén viselő – kislánya hajnalban nem hagyta aludni), majd állandó szerzőnk, dr. Helmle újabb dolgozata következik!

(Egy kis technikai jellegű kiegészítés: a Laci nagyon szépen kikurziválta azokat a kifejezéseket, amelyeket alapesetben magyar ember nem használ, csak és kizárólag ha ironikusan és/vagy a futballról beszél [ld. "góllá érett", "maródiak listája" stb.]. Ezek a dőltbetűs részek az eleve dőltbetűs idézetben nem látszanak, de kéretik őket odaképzelni!)

Ideális labdarúgó időben, szépszámú közönség előtt, két nagymúltú csapat összecsapására került sor a sok csatát megélt Pirosrózsa utcai arénában.

 

A BEAC mestere az utolsó pillanatban változtatott az előre megszellőztetett összeállításon, és Rumbold Á. helyett Hörcsökit jelölte a bal oldali emberfogó posztjára, míg Rumbold a középpálya balszélére léphetett fel. Az irányító posztjába „belefáradt” Szabó Z.-t Reider, a mérkőzés előtti összetartásról elkéső Szabó L.-t Legény váltotta a kezdőcsapatban. A sérült Jakobszen helyett a rutinos, a maródiak listájáról lekerült dr. Helmle került a centerhalf posztjára. Meglepő húzások, komoly stratégiai döntések, ahogy ez már megszokott az egyetemi csapattól. Gloviczky mester az első negyedórában agresszív letámadást, labdaszerzéseket várt a korábbi fordulókban már megszokott 3-1-3-2-1 felállásban pályára lépő csapatától.

 

A mérkőzés tapogatózó játékkal indult, az első percekben kiderült, hogy a hazaiak felveszik a kesztyűt, a letámadásra letámadással válaszolnak. Kiegyenlített játék után a 10. percben érkezett a hagyományos BEAC rövidzárlat: egy középen elpasszolt labda után az indítással egyből kilépő, kövérkés, ám labdaügyes rákosszentmihályi támadó a kapu közepébe emelt (1-0).

 

A gól után a BEAC nem esett össze, sőt. Magabiztos mezőnyjátékot mutatott a budai csapat, a kapott gól utáni, korábban szokásos összezuhanásra nem került sor. A hazaiak sokszor – talán túl sokszor is – reklamáltak a vendégek kemény belépői miatt, akik viszont a Flaskay buktatásáért meg nem ítélt büntetőt kérhették számon a sípmesteren. Az első félidő 35. percében góllá érett a vendégek magabiztos játéka: a Katrus buktatásáért megítélt szabadrúgást Rumbold Á. csavarta a bal oldalról, a tizenegyes pont magasságából középre, a jól érkező Flaskay pedig a kapu bal oldalába csúsztatott (1-1). A félidő végét mindkét oldalon még néhány belemenés tarkította, melyeket a közönségnek a hazaiakkal szimpatizáló része sem hagyott szó nélkül.

 

A második játékrész szinte azonnali vendéggóllal kezdődött, Katrus középen lépett ki – a hazaiak lest reklamáltak, pedig szó sem lehetett róla –, a kapus még hárította a közeli a lövést, de a kipattanót Flaskay – két védő szorításában – a jobb sarokba továbbította (1-2). Az RSC játékosai mintha az öltözőben maradtak volna.

 

Jó színvonalú, kifejezetten élvezetes mérkőzést vívtak a csapatok, a hazai csapat küzdött az egyenlítésért, a vendégek pedig az ellentámadásokat sem feladva szállták meg kapujuk előterét. A 60. percben kettős cserével frissített a BEAC. A középpályát átszervezte Gloviczky mester, Rumbold lett a jobb oldali futó, a Molnár helyett beálló Erdei pedig a balszélen igyekezett meggátolni a támadásokat, és egyben – gyorsaságát és életveszélyes ballábas lövéseit kamatoztatva - veszélyeztetni is a kaput. Legény helyett Szabó L. lett a középpálya mögötti söprögető, akitől megalkuvás nélküli védekezést vártak a hátralévő időben.

 

Helyzetek adódtak itt is, ott is, Erdei lövése tévesztett célt az egyik oldalon, míg a rákosiak legnagyobb helyzete során egy keresztbelőtt labda suhant el Tóth kapuja előtt, anélkül, hogy bárki is hozzáért volna.

 

Az utolsó percekre meddő mezőnyfölényt alakított ki a hazai gárda, próbálkozásai sorra elhaltak a BEAC védőfalán és középpályásain. A mester még kettőt változtatott: előbb Reider és Szabó Z. helyet cserélt a fedezetsorban, majd nem sokkal később Reidert Nagy D. váltotta. A BEAC kontratámadásai pedig akár előnyük növelésének esélyét is magukban hordozták.

 

Az önfeláldozó, harcos és nagy akarással játszó vendégcsapat végül teljesen megérdemelten nyert az előzetesen esélyesebbnek kikiáltott hazaiak ellen. A rákosiak védelme rossz napot fogott ki, középpályásaikat többnyire eltüntette a vendégek jól megszervezett területvédekezése, csatáraik pedig ezúttal nem voltak képesek a vendégvédők fölé kerekedni. A vendégek egységes, önfeláldozó csapatjátékukkal – melyben több kiemelkedő egyéni teljesítmény is akadt – rászolgálták az idegenbeli három pontra.

 

Most sajnálhatják csak a beacisták a Grund elleni mérkőzést, hiszen - az ott elvesztett 3 pont fájó hiánya mellett – most már, a kupameccseket is kalkulálva, hét mérkőzésen keresztül tartó veretlenségi sorozatot tudhatnának maguk mögött. Olyan sorozat lehetett volna ez, melyhez hasonlót legelszántabb szurkolóik is csak igen távoli emlékeik közül kereshetnének elő. 

*


Két hét elteltével újra a Pirosrózsa utcai kifogástalan gyepszőnyegen vizitált a BEAC csapata, amely a hétközi gólzáporos győzelemből és Geri főszerkesztő intelméből („Reszkessetek budapesti nagycsapatok!”) erőt merítve valóban rálépett a rémisztővé válás útjára.


Én viszont lassan alkotói válságba kerülök (már alig találok alternatív szókapcsolatokat a kapusba lőtte, mellé gurította, hálóba helyezte kifejezések helyett), ha főszerkesztőnk mesteredzői szerepkörbe kerülvén a tarcsinál, egyre kevesebbszer tud jelen lenni fantasztikus rangadóinkon.

 

Kifogástalan futball időben (az időjárásra értem, mert egyébként negyed kettőkor inkább ebédelnék) kezdődött a találkozó, a nap nem sütött, a hypoxia se támadott, mint legutóbb. Az álmos passzolgatást, sajnos, a hazaiak törték meg előbb. Úgy az első fertály vége felé közelíthettünk, amikor a középpályán történő labdavesztés után egy veszélytelennek tűnő felívelés végül végzetesnek bizonyult a BEAC számára. Tóth kapus kissé feleslegesen, de mindenképpen rossz ütemben mozdult ki kapujából, a labda után kissé reményt vesztve poroszkáló csatár pedig Gloviczky szorításában a 16-os vonalán így még bele tudott piszkálni a labdába, amely az úton lévő hálóőr mellett a ketrecbe vánszorgott (0-1). Hát rossz volt nézni. Néhány perc múlva Tóth és Hörcsöki még a szívbajt hozta a BEAC-ért szorítókra (azaz a játékosokra, a cserékre és Tóth apukára) páros egymásra várunk gyakorlatukkal, de eztán a csapat védekezése a hármas sípszóig gyakorlatilag hibátlanra váltott. Ezzel persze még nem ment volna sokra a vendégcsapat, de néhány kisebb lehetőségecske után a hálót is sikerült megzörgetni. Történt, hogy Katrus rutinos labdaszerzése után a spori szabadrúgást ítélt, melyből Rumbold szépséges ívben tekerte a labdát a kapu előterébe, ahol Flaskay úgy emelkedett, mint a lift, a bőrgolyó pedig fejéről a hosszúba vágódott (1-1).

 

A szünetben Gloviczky mester szinte mindenkit le…ööö…torkollt (ez a nyomdafestéket tűrő verzió, valójában lebaszott), aki csak arra járt, végül szokásos kirohanását így zárta: „Egyébként kiválóan játszunk”. A zárómondat még az évtizede a BEAC-ban öregedő régi bútordarabokat is úgy meglepte, hogy senki sem akart rácáfolni a ritka dicséretre, ezért a középkezdésből rögtön gólt szerzett a csapat, egyszersmind el is döntve az összecsapást. A középhátvéd posztján játszva nehéz a krónikás szerep, meg nem is vettem még annyira komolyan a második félidő első próbálkozását, hogy pontosan emlékezzem a mozzanatokra. Legyen elég annyi, hogy Flaskay löbbös kiugratással hozta helyzetbe Katrust, aki még a kétségbeesve kirongyoló kapusba trafált, ám a kipattanót Flaskay a hosszúba helyezte (1-2). Pár perc múlva a nagy kedvvel játszó BEAC-csatár három védőn fűzte át magát erőszakosan, a lövés pillanatában viszont egy negyedik még a labda útjába tudott vetődni. A hátralévő időben próbálkozott a hazai gárda, de az átütőerő hiányzott a támadásokból – vagy a BEAC védekezett hibátlanul? A néhány kapura tartó próbálkozást pedig az időközben magabiztosra váltó Tóth hárította hibátlanul. Veszélyt mindössze két szöglet jelentett, melyeket a krónikás-centerhalf mentett öngólveszélyesen a kapu torkában (érdekes, a szöglet előtt előre láttam az első kajla felszabadítást, na de hogy kettő legyen egymás után!), no és az utolsó percekben egy kabaréba illő jelenet az ötösön. A biliárd simaságú gyepen megpattanó labda előbb Rumboldot, majd a csatárt tréfálta meg: a BEAC-ikon elvétette a guruló a játékszert, majd a hazai játékos saját magát bőrözte fel, hogy végül összeessen.

 

A BEAC megérdemelten, jó játékkal hozta el a három pontot az RSC otthonából, s lassan mumusává válik a XVI. kerületi csapatnak. A vendégek minden játékosa kitett magáért, mégis kiemelnék három jellemző momentumot: Flaskay újra régi, motivált és gólerős játékát hozza immár hetek óta; Katrus Tomi annyit és olyan ütemben száguldozik fel és alá, hogy az őt nézőnek megfájdul a szeme (kérdeztem a zuhanyban, hogy legalább elfáradt-e, és kissé megnyugodtam, hogy igenlő válasz érkezett, bár Legény Marci szerint csak nyugtatgatni akart minket); végül Hörcsöki bal lábbal olyan előreíveléseket, indításokat és felszabadításokat produkált, hogy azt hittem ez az ügyesebbik lába. Áron önkritikusan az öltözőben: „Jobbal viszont egy egészségeset sem tudtam rúgni.” Na ja, ezért játszunk az ötödik osztályban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beac.blog.hu/api/trackback/id/tr59687783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsemle 2008.09.29. 19:30:30

Na, mindjárt megjön az írási kedv, ha nyer a csapat!
Lacikám, még Tinódi Lantos, az egykori híres balhátvéd sem énekelhette volna meg szebben és pontosabban a történteket.
Ez a 3-1-3-2-1 nagyon kemény, még Mourinho is vakargatná a fejét zavarodottságában. Ez a Glovi, bármennyit szapuljuk is, azért tud valamit! :)

Áron (7) 2008.09.29. 20:06:37

két hozzáfűznivaló:
nem egymásra vártunk a Tomival az ominózus jelenetnél, ő nem volt egyértelmű, de ezt a félidőben megbeszéltük

a másik, hogy az első gólunk előtt nem a Katrus Tomi szerzett labdát rutinosan, hanem én dobtam elé zseniálisan

egyébként nagyon jók a tudósítások, csak így tovább

Hajrá BEAC!

Á

Baki 2008.09.29. 20:09:36

Nagyon királyok vagytok Sasok!Ezek a tudósítások frenetikusak!
Kiváncsi vagyok a tarcsiról milyen tudósítás lesz,mert ami ott történt az szégyenteljes, gyalázatos,felháborító és számomra vérlázító volt!!!Tisztességgel lejátszottam a meccset a Mester kérésére de a továbbiakban nem kívánok a tarcsiban játszani!!!Számomra eddig nem volt degradáló,de innentől kezdve már az!!!
Örülök,hogy megy az első csapatnak!
Látod Geri nem kellett moderálnod...

Szabó László 2008.09.29. 20:30:28

Ákos, azért az nagyon gáz, hogy ezt a fórumot csak arra használod, hogy magadad kaseroljad. Úgyis eligazolsz a téli szünetben, mert a teféle vándormadaraknak a klubhűség az smafu...:-)
Bakikám, mi történt a tarcsiban?

Baki 2008.09.29. 20:41:29

Lacikám!
Ha holnap jössz edzésre elmondom neked.Öreg vagyok meg néha"bohóc"is/Áki szerint/,de csak a barátaimnak!!!

Áron (7) 2008.09.29. 20:47:25

a nem teljesen poénos nicknévből (utalva egy korábbi bejegyzésre) is rájöhetnél Lacikám a sorok írójára, de a mezszámomat is odaírtam a könnyebb azonosítás kedvéért

egyébként ezt a fórumot tényleg arra akarom használni, hogy magamat kaseroljam(majd a gugliban megnézem, mit jelent) és igen, a télen továbbállok

Á

Áron (7) 2008.09.29. 20:48:32

de tényleg Baki, mi volt? holnap nem tudok menni, de szeretném tudni

Baki 2008.09.29. 20:52:18

Nem írom ide mert nem lehet...

Áki 2008.09.29. 20:55:44

Sasok! (Baki után szabadon...)
Óriási volt ez a derbi, ez a fantasztikus győzelem! Nem tudom, ki hogy van vele, de én még ma is a hatása alatt vagyok. Az ember azt hinné, ahogy telnek az évek, úgy lesz egyre fásultabb, erre közel a harminchoz ilyen futball-élményt szerzünk magunknak!
Lacikám! Az "Á" Áront jelent, nem én futtattam magam! Nekem nincs rá szükségem, én itt egy ikon vagyok!
Áki

Kapus Tomi 2008.09.29. 20:56:25

Én sem szeretek 7 gólt kapni Baki, nekem elhiheted...

Kapus Tomi 2008.09.29. 20:59:52

Amúgy engem is kiváncsivá tett a Baki ilyesfajta megnyilatkozása, hogy vajon mi történhetett a Kelen pályán...

BEAC1898 · http://beac.blog.hu/ 2008.09.29. 21:03:04

Az igazság az, hogy elfelejtettem a bejegyzés végére illeszteni a tarcsiról szóló rövid "beszámolót" (ami mellesleg nagyjából az lett volna, hogy "ld. a múlthéten!"). Viszont most már nagyrészt tárgytalan is a dolog (Baki még majd mesél). Annyi még, hogy aki ott volt, azok előtt, az eredmény ellenére, le a kalappal - főleg a Panyi előtt!

Baki 2008.09.29. 21:18:20

Csak azok előtt le a kalappal akik úgy érzik hogy mindent megtettek a pályán és nem a saját szórakoztatásukra játszottak és csúsztak-másztak 90 percig!!!És voltak olyanok is akik szerintem soha nem játszottak nagypályás mérkőzést!De én senki/ke/t nem akarok fúrni ezért nem írtam neveket.Minden tiszteletem a Panyié!

Szabó László 2008.09.29. 21:34:47

Ákostól elnézést, tényleg azt hittem, hogy ő az. De hogy Áron is fényezi magát, na az minden határon túlmegy. Holnap megyek edzésre Bakikám, majd mesélsz, láttam, hogy kerestél, de már nem akarlak telefonon zaklatni.

dani. 2008.09.29. 21:52:06

a tarcsihoz annyit h szerintem nem vérlázító inkább értelmetlen ami mostanában ott történik.
most én is úgy érzem h időpocsékolás.
én erdei gabit emelném még ki aki jól játszott az 1ben, átutazta a fél várost és végig hajtotta a 2meccsét is. a gond ott volt h ez utóbbira sokan képtelenek voltak...

gordon 2008.09.30. 01:25:32

Én tiszteletemet tettem a tarcsi-meccsen kb 20 perc erejéig. amikor betoppantam rögtön góltszereztünk. de tényleg nem ennyi volt a különbség. a tuti ziccereket be kéne lőni. és ezt magamnak is mondom.

ja és gratula

készüljetek fel, mert lassan készül az első interjú egy már régóta kiszemelt alannyal

Zsemle 2008.09.30. 08:31:06

Húha, itt rendesen kiment a biztosíték!
Az a helyzet, hogy én nagyjából tudtam az eredményt (azt hittem 1-5 lett, de a végén még bejött kettő), és gondolkodtam is, hogy valahogy szóvá teszem a véleményem a tudósításban, csak annyira nem illett oda.
Megértem Bakit, de én inkább attól tartok, hogy sokan feladják ilyen meccsek után, ami senkinek nem lenne jó. Most két csapatunk van, és egyesekkel ellentétben szerintem ez nagyon jó! De azt is tudomásul kéne venni, hogy úgy néz ki, ennyi(30-35) emberből sokkal nehezebb két csapatot kiállítani, mint 16-18-ból egyet. És itt jön az, ami nekem nem tetszik: sokan vannak, akik ilyen-olyan okból viszonylag könnyen lemondják az aktuális meccset, akár az egyről, akár a tarcsiról van szó.
És szerintem ne azokat szapuljuk, akik ott voltak, mégha gyengén játszottak is.
De mondom, értelek, Baki, én is átétltem már hasonlókat, szerencsére nem a BEAC-ban.

glovi 2008.09.30. 09:04:40

Sziasztok!
Ez az első bejelentkezésem és fogalmam sincs, hogy rákerülök-e a blogra. Majd meglátjuk.
A tarcsihoz szeretnék egy-két gondolatot fűzni.Két éve, amikor újraindítottam a tarcsit azt gondoltam jót fogok tenni azzal, hogy azok is játéklehetőséghez juthatnak, akik egyébként nem, vagy csak nagyon ritkán kerültek volna az egy közelébe. De akkor is mondtam, hogy ez csak úgy megy, hogy ha mindenki akarja és nem csak akkor jön el, ha a világon semmi dolga nincsen és éppen kialudta magát, megitta a kávéját és elolvasta az újságot. Voltak jópáran, akik ezt komolyan gondolták, de úgy látszik nem elegen. Én tavaly év végén megkérdeztem, hogy menjen-e tovább a tarcsi és mindenki azt mondta igen. De, ami az utolsó két fordulóban történ, arról tényleg beszélni kell. Nem is a vereség, mert az benne van, hanem a körítés. Én megmondtam, hogy a kisfiam miatt (Így is 3-szor a héten nem vagyok otthon délután és este)a tarcsit nem tudom nagyon vállalni és a Geri elvállalta és szerintem jól is csinálja. Én 3 napon keresztül próbáltam kapust szerezni, miután a Gabi jelezte, hogy ezen a héten sem ér rá, de senki nem vállalta. Ezen kívül 11 játékos (egy egész csapat)nem jött el valamiért (vélt, vagy valós sérülés, esküvő, meló, sörözés, vidék, akármi...). Ha a Ricsi unokaöccsét és a barátját, akik nálunk lesznek majd leigazolt játékosok, nem riasztom, akkor ki sem tudunk állni. Azokkal kéne elbeszélgetnie a csapatnak, akik nem tesznek meg mindent, hogy ott legyenek egy-egy meccsen. A ziccereket pedig nem tudom más helyett belőni. A Marketing SE elleni kupameccsen megmutattam hogy kell!
Azért ne menjen el a kedve senkinek, mert bajban leszünk. Valahogy megoldjuk!
Hajrá BEAC!

glovi 2008.09.30. 10:07:06

A Tóth Tominak 6-ost adtam, mert bár hibázott a gólnál, de utána bravúrjai is voltak - csak a Geri elfelejtette beírni.

Geri 2008.09.30. 10:27:26

a Geri javít!

Zsemle 2008.09.30. 10:39:21

Ez oké, de hogy Mikinek két góllal is csak 6-os jár!! Szegény gyerek, hát amúgy is jól játszott, nem?
Aztán néhány tévedést hadd javítsak, főedző úr! Először is, szerintem egy éve indult újra a tartalék; aztán a hajrá után kell a vessző, mint az hosszas kutatómunka után kiderült, és ahogy azt már Geri is javította a főcímben. Végül, a patinás Marketingesek SE ellen mutattad meg a helyzetkihasználás lényegét! De egyébként a leírtak szellemiségével teljesen egyetértek.
Geri! Én mindent odaképzelek, de ez a kikurziválni, ez nekem új!

Zsemle 2008.09.30. 10:51:44

Nincs írási kényszerem, de végre kicsit megpezsdült az élet itt. A sportszerűtlen életmódú meg megszólított.
Egy tudósításban - mégha nem nélkülözi a szubjektív elemeket sem - nehéz lett volna úgy írni, hisz ez a lelátóról többnyire nem látszik, hogy nem egymásra vártatok, hanem Tóth kapus bizonytalankodott, hiszen te is ott jártál közben a környéken. Ez úgy látszik, hogy egymásra vártatok. (de immár tudjuk az igazságot) A másik esetben meg a bedobás után Tomi beállt a védő elé, aki csak fellökni tudta - erre utaltam. Különben meg szavad nem lehet, mert agyonfényeztem a balosod!

Baki 2008.09.30. 11:02:37

Glovikám!
Én úgy érzem mindent megtettem és az első csapatból én játszottam a legtöbbet vissza a tarcsiba!Ahogy Te mondtad,én is a gyerekemtől és a családomtól veszem el az időt hogy ott legyek!!!De ez nem szórakozás hanem kínszenvedés volt/legalábbis nekem/!

Szabó László 2008.09.30. 11:06:29

Magam az osztályzást kritizálnám, csupa jószándékból. Szerintem Katrus Tomi simán érdemelhetet volna 8-ast, Miki meg 7-est, nagyon jól játszottak, ezen a szinten, ahol mi vagyunk, meg különösen. Értem az edzői szigort, és helyeslem, de ezúttal lehetett volna kivételt tenni. Nálam Áron is 7-es volt. Tarcsihoz meg annyit, hogy valóban rendbe kell tenni, tavaly óta többen lettünk és mégsem tudunk kiállni két meccsre, nekem ez számszakilag (sem) jön össze. Bakit megértem, különösen, hogy beszéltem is vele, és elmondat mi történt.

dani. 2008.09.30. 11:48:30

Baki, az egyből én játszom vissza a legtöbbet a 2be, kikérem magamnak:)
úgy is fogalmazatnék h a 2ből néha visszajátszom az 1be. hehe

Geri 2008.09.30. 11:59:23

Tudhatjátok, hogy a Glovi nem ismer kegyelmet, ha értékelésről van szó. Ritkábban ad nyolcast, mint a Gazzetta dello Sport tízest... :)
Peti!: A "kikurziválni" szót a Word nem húzza alá, ezért bátorkodtam használni.

Zsemle 2008.09.30. 14:15:31

Geri, oké, csak azt akartam mondani, hogy nem ismerem e szót!

Baki 2008.09.30. 14:21:41

Danikám,elnézést kérek tőled!

gordon 2008.09.30. 15:39:01

Érthetőbb szavakat!

Rövidebb kommenteket!

Kevesebb magunkba zuhanást!

Magasabb osztályzatokat!

Áki 2008.09.30. 22:13:21

Miki 6-os osztályzata érthetetlen, főleg annak fényében, ha megnézzük mondjuk egy-egy előző, rosszabbul sikerült meccs hatosait. Nálam a Katrus Tomi és a Miki is 8-asra játszott!
Valaki vegye el a Petitől a billentyűzetet!
Geri! Nem lehet, hogy a Petinél ne működjön a Komment küldése gomb?

Zsemle 2008.09.30. 22:54:25

Na, még működik.
Áki, tudod mikor leszel legközelebb ikon! Háládatlan.

BEAC1898 · http://beac.blog.hu/ 2008.09.30. 23:00:44

A Glovi bármikor korrigálhat. Ha megváltozik a véleménye (pl. a köz nyomásának hatására) az osztályzatokat illetően, akkor javítok. (Ez finom forszírozás - Glovi, remélem olvasod! :))

Áki: A Peti minden második kommentjét kiszedem, így marad ennyi! :)

Szabó László 2008.10.01. 06:40:06

Nagyon jól mehet az állatorvosoknak, ha ennyire ráérnek kommentelgetni. Egy oltás, egy komment....:-) Egy bűzmirigy, egy beszámoló...:-)

Flas 2008.10.01. 11:18:51

Szevasztok!!!
Én azt gondolom, 7végente nem egy jó osztályzatért játszunk a bajnokikon, hanem mert győzni AKARUNK (direkt nagybetű), szerintem ez fontosabb, mint egy szám a köv. 7en. Köszönöm azért, h azt gondoljátok nem 6osra játszottam, de az a lényeg, h nyertünk és jól éreztük magunkat a pályán.
Jah, és öndícséret büdös, úgyhogy én a Tomira szavaztam!
HAJRÁ, BEAC!!!

Geri 2008.10.01. 16:31:24

Miki: De csak azért, mert büdös - amúgy józan és objektív mérlegelés alapján persze nem így kellett volna tenned! :DD

glovi 2008.10.01. 18:05:09

Nagyon örülök, hogy szerintetek is tudunk olyan jól játszani, hogy a jobb osztályzatért lehet reklamálni. Én valóban egy kicsit szigorú vagyok, de így éreztem, és bár magasztaljátok a csapatot, azért igazán nem játszottunk jól, bár valóban harcosak, lelkesek fegyelmezettek voltunk. Ez azért magától értetődő kéne, hogy legyen és akkor ha a jó játék is jön hozzá, jönnek a jobb jegyek is. Én lennék a legboldogabb...

Zsemle 2008.10.01. 19:34:34

Egyetértek, játszottunk már ennél sokkal jobban - igaz, nem ma volt -, de ez még mindig nem magyarázza Miki 6-osát. Glovi, ez akárhonnan nézzük, alacsony.

Milko (szintén7) 2008.10.02. 02:14:18

Mivel már voltam egy edzésen, beleugatok: Az a javaslatom, hogy akkor játékosok is osztályozzák az edzőt egy oldalsó szavazás keretében. Így faszául vissza lehetne bosszulni az ötösöket, hatosokat...:-))

Szabó László 2008.10.02. 06:29:41

Esetünkben Milkó, ez azért nehéz, mert az edző egyben játékos is, és osztályozza saját magát:-) de az lehet, hogy Glovi kap egy játékos és egy edző osztályzatot is. Játékosként 4-es, de az edzői teljesítmény 10-es, pl.:-))

Milko(a szakadós vádlijú ember) 2008.10.02. 12:14:26

Nálunk a Rubeolában van olyan, hogy mérkőzés játékosa. Minden meccs után kis papirfecnin megszavazzuk ki volt a legjobb a csapatból. (Persze az én időmben még nemnagyon volt internet) Ez az edzői értékeléstől független dolog és a csapat véleményét tükrözi. Nagy megtiszteltetés volt akár csak egyszer is szerepelni abban a névsorban. Szerintem ez egy alkalmas fórum lenne valami hasonlóra.

Konkrétan a hónap játékosa cím helyett vagy mellett javaslom.

Csinálhatnánk egy vándorkupát, amely minden fél évben a legtöbb mérkőzésen legjobbnak választott csapattársunkhoz vándorolhatna. Átadás a banketten. Esetleg belegravírozhatnánk a nevét is minden idény játékosának, stb.

Jako 2008.10.02. 17:26:39

Ha megszavazzuk a kupát , akkor felajánlom a beszerzését ! Persze gravírozva !
süti beállítások módosítása