Új rovattal jelentkezik a BEAC-blog! Az edzői értékelések mellett mód nyílik arra, hogy  játékosaink (és szurkolóink, naná) döntsenek arról, ki volt az aktuális hónap - első körben augusztus és szeptember zusammen - legjobbja. Minden hónap első hetében lesz lehetőség a a szerkesztőségünk által kiválasztott öt név valamelyikére történő voksolásra (nem feltétlenül a legjobb havi átlaggal rendelkezőkre, de nagyjából).

Először a megállíthatatlan Katrus, a gólokat ontó Fábián és Flaskay, illetve a legendásan stabil védelmünk két pillére, Szabó L. és Jakobszen elmúlt hetekben nyújtott teljesítménye kerül a képzeletbeli mérlegre. (Lásd jobb oldalon az oldaldobozok között!)

(És ne tessék hackelgetni!)

A bejegyzés trackback címe:

https://beac.blog.hu/api/trackback/id/tr33689911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabó László 2008.10.01. 12:46:08

olvassátok el a gordon által ajánlott cikket, gyakorlatilag elveszik az egész volt beac pálya helyszín. lehet, hogy kéne valamit tenni, aláírásgyűjtés, ilyesmi. én próbáltam a dologban tenni valamit, de reménytelen volt.

Zsemle 2008.10.01. 13:19:23

Bár megsértődtem, most mégis megszólalok. :)
Szétromboltak anno valamit, de befejezni már senkinek sem volt fontos. Nem is tudom, lehet, már az volna a jó, ha végre valahogy, akár konferenciaközpontként, befejeznék ezt a nevetséges történetet.
De szerintetek egy ekkora projektbe nem férne bele egy normális futballpálya végre?
Bár én inkább attól tartok, hogy ezt az egyet is megszüntetnék valamilyen indokkal...

Blohin007 2008.10.01. 15:47:05

Jó lenne ha a nagy "tüskeprojekt" keretében az ELTE cserében kérné, hogy a mi futballpályánkat újítsák fel új gyeppel, és így végre nem tűnne úgy, hogy szöcske van a labdában mikor le akarom kezelni.

Bálint II. (természetesen Halpern a Bálint I.)

gordon 2008.10.01. 15:58:13

erre én is gondoltam, belevehetnék a nagypálya felújítását is, bár ehhez erős lobbi kéne. csak a végén még nehogy lecsípjenek vmi területet...
szerintem már mind1 hogy konferenciakp vagy sportletesitmeny lesz, csak terjen vissza az elet

Geri 2008.10.01. 16:17:53

off topic: belinkeltem az oldaldobozokba, nézzétek meg a Hans van der Meer fotóit, fantasztikusak! (Ricsi, te vágod őt.)

gordon 2008.10.02. 00:07:16

igen, a legjobb Sonkád, Hungary, jövőre oda igazolok

Gloviczky Tamás 2008.10.03. 11:23:32

Most reményeim szerint egy nagyon erős, mindenre elszánt tartalék csapat lép pályára hétvégén és még kapus is lesz. Remélem megmutatják...

Milko (szintén7) 2008.10.05. 20:19:02

Fűűűűűű, de csend van errefelé!!! Szörfözgetek is tovább......:-))

Milko (szintén7) 2008.10.05. 20:23:57

“A legyőzöttség csak egy ideiglenes állapot; a feladás teszi véglegessé.”
(Marlyn vos Savant)

glovi 2008.10.06. 13:03:37

Már 5 perce elküldtem a Gerinek a nyilatkozatomat és még sehol sincs!

gordon 2008.10.06. 13:54:06

Még készülnek a beszámolók. türelem. kedden fent lesznek. Van sok videó, fotó, 2 meccs, 13 gól. ehhez idő kell.

Zsemle 2008.10.06. 15:10:24

Jó az idézet, Milko! Általában tanulni és profitálni szoktunk a nagy zakókból, emlékeim szerint.
Mindenesetre én keretbe foglaltam a szombatot: a nap kiállítással kezdődött (Európa kutyakiállítás), és azzal is zárult. :)
Hajrá BEAC!!!

Áki 2008.10.06. 21:28:10

Ahogy a múltkori idegenbeli diadalnak a hatása alatt voltam napokig, most ugyanúgy foglalkoztat a szombati zakó még mindig. Három sárga után pihenő? Mert akkor még az sem adatik meg nekem, hogy szombaton javítsak...
Irapuato!!!

Geri 2008.10.06. 21:47:09

Áki!, ha jól tudom, 5 sárga után van csak eltiltás! (és tessék mindig a legfrissebb bejegyzésbe kommentelni!)
süti beállítások módosítása