június 6., szombat, 16:00, Bogdánfy u.

Sujtó - Kartalik, dr. Aubel, Halpern, Anheuer -  Beke (Markovits), Újvári, Koplányi, Kovács (Legény), Svecz - Papp

G: dr. Aubel, Papp

"Papírforma eredmény született, pedig a játék képe alapján nem volt ekkora különbség a két csapat között. Mind az első, mind a második félidőben volt egy jó tíz-tíz percünk, amikor akár még ki is egyenlíthettünk volna. Az utolsó percekben pedig sajnos újra összehoztunk két, nagyon-nagyon felesleges gólt." (Kovács)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beac.blog.hu/api/trackback/id/tr871172343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sujtó_László 2009.06.09. 13:03:44

Mit mondjak, ez nem az én meccsem volt... A harmadiknál nem láttam a lövést, ráadásul megpattant a labda, de még így is ki kellett volna védenem. Ihletettebb napon a szabadrúgásra is odaértem volna, a negyedik pedig egészen tragikus volt. Már csak ezért sem érdemeltünk ekkora vereséget.

Kapus Tomi 2009.06.10. 13:21:01

A negyediket pont nem láttam, de véleményem szerint nem különösebben tehettél róluk! De ha az vigasztal, a legjobbaknak is vannak rossz napjai!:) DE szeretném hangsúlyozni, hogy egyiket sem érzem igazán a tiednek, bár mondom, a 4.-től nem láttam a gólokat...:)

Sujtó_László 2009.06.10. 20:36:47

@Kapus Tomi: Kedves vagy, Tamás, de az ember (már ha kapus) maga érzi igazán, mi volt tényleg védhetetlen, és mi nem. Az ötödikről és a hatodikról valóban nem tehettem. Mielőbbi javulást kívánok neked.
süti beállítások módosítása