[jegyzőkönyv

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beac.blog.hu/api/trackback/id/tr961548150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelet-belga 2009.11.24. 15:37:06

Sziasztok, Milko vagyok. Lenne kommentem.

Elöször is feháborító volt, hogy a kettő nem játszhatott a hétvégén. A pályának semmi gondja nem volt. Olyan ember döntötte el a fiatalok sorsát, aki személyesen nem is látta a gyepet. Ezek a srácok havonta leperkálják a tagdijat, ugyanúgy, mint az egy nagyrésze. Tökéletesen ugyanannyi joguk van játszani a pályán, mint az első csapatnak.

Amit pedig az egy mérkőzésén láttam az nevetséges és szomorú is volt egyben:
-20 perc után lelépő edző
-idősebb játékostársának beugató, fél éve itt játszó ember.
- sértődötten levonuló csapattag
- Fél órát késő, de átöltöző játékos

..és a második félidőt nem is láttam.

Én nem tudom mi történik nálunk, de valami nagyon nincs rendben. Az elmúlt években sokan sok időt, energiát, pénzt szántak erre a csapatra és annak edzőire, felszereléseire. Ne hagyjuk már légyszives, hogy ekkora szarrá váljon az egész!!

BEAC1898 · http://beac.blog.hu/ 2009.11.24. 20:29:08

@kelet-belga: Így van, vannak problémák. Anélkül, hogy ezekbe most belemennék, nagyrészt egyetértek a Milkóval. Ezeket meg fogjuk oldani, ez nem kétséges. Mindentől függetlenül pedig az utolsó 1+2 meccsre hajrá, fiúk!! (mert ez az utsó meccs tényleg siralmas volt...)

Bak16 2009.11.24. 23:43:15

Nekem is lenne kommentem!
Tényleg felháborító ami hétvégén történt és rendbe kell tenni ezeket a dolgokat mert szétesett az egész társaság!A Jenő-Jakó esetet én is elítélem de nem tudom mi történik akkor ha ott van a mester!?Bár én úgy emlékszem hogy mondta a Péter hogy egyeztetni kell az meccsek időpontjait pontosan az ilyen helyzetek miatt!A késéseket is elitélem mert sajnos vannak olyan játékosaink akik edzésről és meccsről is rendszeresen elkésnek...Ez hogyan fordulhat elő?????
Télen helyre kell hozni ezeket a dolgokat mert ez nemcsak nekem nem tetszik ahogy látom hanem másnak sem...

Zsemle4 2009.11.25. 10:06:54

Szevasz Milko!

Végre újra hozzászólsz! Sokmindenben egyetértünk, de a meccs elmaradása körüli kérdésben nem, mert úgy érzem, a magyarázatok kicsit - talán akaratlanul - kiéleznek egy "egy-kettő" közötti ellentétet, amely, remélem, nem létezik.
A tulaj, döntéshozó, nemtudomki csak egy meccset engedett. Ebbe sajnos nincs igazán beleszólásunk, már a múltkor is úgy kellett rimánkodnunk, hogy játszhassunk, ne kelljen pluszpénzért pótolnunk később, ki tudja, mikor. És persze, hogy a "kettőnek" ugyanannyi joga van a játékhoz, de a világon mindenhol, ha ilyen helyzet felmerül, az idézőjelben mondom, fontosabb meccset játszák le. Én attól féltem, mert az valóban magyarázhatatlan lett volna, hogy a meccs elmaradása egyenlő a vereséggel. Szerencsére nem így van. Így "csak" az ideje ment kárba a srácoknak, tudom, ez is értékes. De van még, ami az "egy" mellett szólt: egyrészt a felsőbb bajnokságokban szigorúbban veszik a halasztgatásokat, újrajátszásokat, másrészt többe kerül a bíró is, akinek akkor is kell fizetni, ha nincs meccs.
Egyébként szerintem is le lehetett volna játszani a meccset.

A morális problémákban nincs vita, de sajnos, ezek már jó ideje megkezdődtek.
Én úgy gondolom, hogy mindenkinek magától kéne adnia a tagdíjat, és nem Gerinek kellene koldulnia a pénzt. De erről még értelmes, idősebb korosztályhoz tartozó embereket is meg kell győzni, nem értem, miért. És egyelőre a fizetés elmaradásának, bár megbeszéltük, semmilyen következménye nem lett.
A meccsről, edzésről való késéseket pedig meg kell szüntetni, mint ahogy nem szabad hagyni, hogy ilyen Jakó-Jenő afférok előforduljanak. Ez utóbbit egyébként én nem hallottam, de a lehető legrosszabb megoldást választották mind a ketten. Sem visszaszólni nem lehet stílustalanul (akár öreg, akár fiatal valaki), sem levonulni. Azt tudom, hogy Jakó megbánta a dolgot, sőt, elnézést is kért a csapattól az öltözőben.

Bocs a rengeteg karakterért!

Magdics_Sanyi 2009.11.25. 15:34:12

Sziasztok!!! Bankett ügyben írnénk, hogy nem fogok menni biztosan szombaton, de vasárnap a meccsre menni fogok. Másik, hogy a holnapi edzésről késni fogok előreláthatóan félórát.

N_Ricsi (törölt) 2009.11.25. 15:54:09

Helló!
Én csak egy néző voltam, a "kettő" meccsének a félidejében értem oda, de sajnos hiába vártam, nem jöttek a második félidőre a csapatok. Azt szeretném kérdezni, hogy be lesz-e pótolva a meccs, ha igen, mikor és hol?
Köszi!Ricsi

nagy gabor [10] 2009.11.25. 15:57:56

Sziasztok!

Hozzászólnék én is....
Bankettre én sem hiszem hogy megyek.

A másik. Tagdíj dolog. 1,5 hónapja nem voltam edzésen, és meccsen is összesen 10 percet játszottam ez idő alatt. Tehát úgy 2 havit max. átutalással tudtam volna kifizetni. Én 3 havi tagdíjjal lógok. Igyekszem Gerit felkeresni és beszélni vele.

Nagy Gábor voltam.

Jakó69 2009.11.26. 18:00:17

Mindenkitől szeretnék ezúton is elnézést kérni, akit megbántottam a viselkedésemmel. Valóban méltatlan dolog a pályáról sértetten levonulni. Erre az sem mentség, hogy az ember a mérkőzés alatt felfokozott állapotban van.
...még egyszer mindenkitől elnézést kérek !!!

Szabó László 2009.11.27. 13:28:26

Sok mindennel egyetértek a hozzászólásokban, biztosan van mit rendbe tenni. De én is a tagdíjakkal kezdeném a rendrakást, mert az nem megy, hogy játszani is akarunk, meg szerelést is, meg pályát is, meg edzést, edzőt, de fizetni meg nem automatikusan jut eszünkbe. Sajnos idén semmi támogatást nem tudtunk kiszedni a BEAC-ból, remélem, jövőre másképp lesz. Milkó írt a késés után átöltöző játékosról, nem tudom, hogy rámgondolt-e, én valóban nem voltam ott a kezdésre (sem), és valóban hiba volt így becserélnem magam az utolsó 10 percre is, mentségemre szolgáljon, hogy tök mindegy volt. De a késések engem is mérhetetlenül bosszantanak és az is, hogy nincsen következménye. Ezen is változtatni kell. De semmi gond, lesz most szombaton három pontunk és aztán egy fényes tavaszunk. Hajrá BEAC!
süti beállítások módosítása