Szabó András váltja Várhidi Pétert a BEAC kispadján

2010. február 1-jével Szabó András, az Újpest magyar bajnok futballistája, az Újpest és a Nyíregyháza NB I-es csapatának volt szakvezetője lesz a BEAC labdarúgó szakosztályának vezetőedzője. Az egykori kiváló labdarúgó Várhidi Pétert váltja a BEAC kispadján, aki a tavalyi év végével a Pécs NB II-es gárdájához szerződött. A BEAC Szabó András szerződtetésével azt kívánja jelezni, hogy továbbra is elkötelezett az egyetemi sport megbecsülése és az egyetemi sportban is kívánatos magas színvonalú sportszakmai munka mellett. A BEAC BLASZ I/b., valamint BLASZ III. osztályában szereplő csapatai február 2-án kezdik meg a felkészülést a tavaszi idényre. 2010 tavaszán a BEAC gyermek és utánpótláskorú labdarúgó képzés megindítását is tervezi.

A BEAC második csapatát - a pályára visszatérő Flaskaytól átvéve a feladatot - legjobb jéghokisunk és korelnökünk, Gyurgyák János gardírozza a jövőben.
 

***

Menetrend a 2009/10-es szezon tavaszi idényének elejére

Első edzés: február 2. (kedd), 20:00-21:30, Siketek pálya
találkozó: 19:00-kor a helyszínen!

február - március folyamán az edzésekre
KEDDEN és CSÜTÖRTÖKÖN
20:00-21:30-ig
a Siketek pályán kerül sor


Edzőmeccsek:

  • február 6. (szo), 13:00, Siketek pálya, BEAC I - BEAC II
  • február 13. (szo), 13:00, Siketek pálya, BEAC - Kormányőr SE
  • február 20. (szo), 10:00, Sportmax Újbuda, Unione FC - BEAC
  • február 27. (szo), 14:00, Duna SK pálya (IV.ker., Tábor u., földes), Babylon FCE - BEAC
  • március 17. (sze), 20:00, TF pálya, Erzsébet SK - BEAC

 

Az első csapat számára március 6-án, otthon (a Siketek pályán) indul útjára a labda a KISE ellen, a "kettő" március 20-án a Hangos SE otthonába utazva kezdi meg a tavaszi menetelést.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beac.blog.hu/api/trackback/id/tr41691327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagy gabor [10] 2010.01.21. 22:15:21

Barátságosak az edzési időpontok!:)

Remélem aki nem ferencvárosi, az hazaér aznap! :)

Flas 2010.01.21. 22:40:53

Nekem nagyon jubileum közeli a feb.6-os edzőmeccs, ha azt túlélem, akkor talán jó szezonom lehet. :D

dani. 2010.01.21. 23:01:26

beac-büfé helyett a villám-söröző vagy ági-presszó!

Bak16 2010.01.22. 00:23:10

Szeretném ha a vezetőség eloszlatná a kételyeimet!
Tavasszal is csak nekünk játékosoknak lesznek kötelezettségeink vagy esetleg a vezetőedző is hozzátesz valamit a csapat sikereihez???Mert lássuk be ez ősszel nem úgy sikerült mint ahogy elhangzott az első edzésen a televízió nyilvánossága előtt!!!!!!Ahogy öregszem nekem egyre jobban szívügyem a BEAC bár nem vagyok ősBEACos.

Pista07 2010.01.22. 14:01:59

Mindkét csapatot celebhíresség vezeti, bár Jani munkássága közelebb áll a szívemhez.

Egyezzünk meg, hogy következő alkalommal már Fradihoz köthető celebet hozunk végre :-)

BEAC1898 · http://beac.blog.hu/ 2010.01.22. 14:48:08

@Milko07: de akkor a Lacinak új sapkát kellene vennünk :)

glovi 2010.01.22. 17:20:47

Ez a sajtóba illő vezércikk meg is jelent valahol?

ervo 2010.01.22. 18:03:46

Nagyon sajnálatosnak és megdöbbentőnek tartom,hogy valakik a csapat nagy többségének beleegyezése sőt tudta nélkül újra a csapat életében jelentős döntéseket hoznak úgy hogy még az előző félévben nyitva hagyott kérdésekre sem kaptunk választ. Úgy látszik egyesek semmiből sem tanulnak és úgy gondolják,hogy fel vannak hatalmazva arra,hogy bármit megtegyenek,HÁT NEM.
Nem csak a saját nevemben beszélek, több
csapattársammal is konzultálva jutottam
arra az elhatározásra,hogy szóljak és
követeljem,hogy még az első tréning elött a döntést meghozók tájékoztassanak minket, a döntésből kirekesztetteket egyrészt az elmúlt év lezárásáról másrészt az újabb határozatuk indokoltságáról.Az edzés időpontja amelyet ugyancsak egyesek a többség megkérdezése nélkül elhatároztak
úgy gondolom teljességgel elfogadhatatlan és abszurd.

Bak16 2010.01.22. 19:25:49

Teljesen egyetértek Ervinnel mert szerintem megint csak kidobott pénz lesz az ablakon...Kicsit mintha a demokrácia sérülne...

Pista07 2010.01.22. 23:01:04

Amennyiben az egyetem vagy az önkormányzat, ne adj isten egy szponzor fizetné a club kiadásait teljesen rendben lenne a honlapon való bejelentgetés. Ámde ez a mi pénzünk, a mi szabadidőnk és a MI csapatunk. Egy fél évet(és néhány százezer forintot) kidobtunk az életünkből. Én személyesen is komoly anyagi terheket vállaltam az elmúlt néhány évben a BEACért. Minimum egy telefonhivást elvártam volna az ugynevezett döntéshozóktól. Fájdalmas és nevetséges ami körülöttünk történik az elmúlt évben. Kössz Ervin a hozzászólást, mert én beszari voltam egyedül háborogni....

Bak16 2010.01.22. 23:17:55

@Milko07:Én is háborogtam bár én a tagdíjon kívül más anyagi terhet nem vállaltam.Nem jó ez így.

Pista07 2010.01.22. 23:22:50

@Bak16: Ez a legjobb az egészben: továbbra is elkötelezett az egyetemi sport megbecsülése és az egyetemi sportban is kívánatos magas színvonalú sportszakmai munka mellett. LOOOL Mintha a partvis ebből bármit is mutatott volna nálunk...

Bak16 2010.01.22. 23:31:53

@Milko07: Komolyan mondom házon belül kell ezt a kérdést megoldani.Jöhet ide akárki mi akkor is csak blsz I/b-s csapat vagyunk/magas szinvonal.../De emlékszem én olyanra hogy a Glovival tíz meccsen keresztül veretlenül vezettük a bajnokságot/magas szinvonalú szakmai munka/

Bamboocha^^ 2010.01.23. 00:02:44

én sajnos az első edzésen és edzőmeccsen nem tudok részt venni,de majd szurkolok a hegycsuucsrool:D

Jakó69 2010.01.24. 13:11:27

@Bak16: Sziasztok!
Így a téli szünet végeztével, olvasva a blogot én is szeretnék néhány dologhoz hozzászólni elsősorban Ervinnek, Milkónak és Bakinak ajánlva:
Az eddigi edzői munkáról mindenkinek megvan a véleménye, de azt kár bizonygatni, hogy ezt csak házon belül lehet jól megoldani. A jelenlegi játékos keretünkben nincs olyan "jelölt" , aki ezt a feladatot teljes egészében el tudná látni vagy el akarná látni. Ha ez nem így lenne, akkor az illető már jelezte volna ebbéli szándékát a szakosztályvezetése előtt. Tudomásom szerint ilyen felajánlás nem történt meg. Persze fél megoldások lehetségesek, de ezek csak ideiglenesen, átmenetileg működhetnek, már pedig jó lenne legalább egy teljes szezonban gondolkodni.
Az új edző esetében még nem értem a negatív felhangot, hiszen vele még nem dolgoztunk együtt egy percet sem... talán adjunk egy lehetőséget, ha már MI mindannyian tökéletesek vagyunk.
Az "ŐsBEAC-os szív" nálam nem érdem,nem rang csak egy állapot... mi mindannyian szeretünk itt focizni és ezért kisebb-nagyobb "áldozatokat" is hozunk olykor.
Néha azt látom, hogy ez kezd olyanná válni, mint a "B-közép" Fradi-szíve, ami többet árt, mint használ... ( Magamat is beleértve nézzetek vissza az elmúlt néhány évre és emlékezzetek arra, hogy hányszor fordítottunk hátat ennek a csapatnak eltűnve hetekre, hónapokra, akkor amikor éppen más volt fontosabb...és amikor újra szerettünk volna visszatérni, a kapu mindig nyitva volt )
Az, hogy nem tudtok a döntésről a Ti hibátok is, hiszen a telefonnak két vége van, a "BEAC-szív"-be beleférhet egy-két hetenkénti érdeklődő telefon is. Nem hiszem, hogy a "társadalmi munkában" végzett tevékenységbe az is beletartozna, hogy minden tagot, minden egyes döntésről meg kellene kérdezni, legyen az ŐsBEACista vagy csak egyszerű földi halandó.
A vezetőség szintén fizet tagdíjat és tudomásom szerint még senkinek sem utasította vissza a segítségét, aki jelentkezett volna "társadalmi munkára"
Az edzések időpontjait nem az igényeinkhez kellett igazítani, hanem a lehetőségeinkhez ( gondolom sok szabad időpont és szabad pálya sem volt ).
Mi öregek abban tudunk segíteni, hogy egy két csikót az edzések után hazafuvarozzunk, én vállalom a XI. XXII. kerületet.
A következő hokimeccsen ott a helyem !
Az eredmény nem publikus vagy csak elkerülte a figyelmemet ?

Bak16 2010.01.24. 20:36:18

@Jakó69: Nekem annyi lenne a válaszom erre,hogy ez is egy félmegoldás lesz mert a Péter is elment rögtön amint megkapta a jobb lehetőséget!Nekünk nem az új edző személye ellen van kifogásunk hanem az ellen hogy megint kidobott pénznek érezzük ezt.Arra pedig hogy a telefonnak két vége van azt tudom mondani hogy az Ákival,Ervóval folyamatosan erről beszéltünk.Ne legyen igazunk és az élet igazolja a vezetőség döntését,az idő úgyis eldönti ezt a kérdést!Egy biztos amióta beacos vagyok a csapat a téli szünetben ilyen rossz helyen még nem állt!!!!!!!!!!!!!!!!!Én is nagyon szeretek focizni és ezért érzem fontosnak ezt a kérdést.

Pista07 2010.01.24. 21:36:14

@Jakó69:
Részemről az egésszel csak annyi a bajom, hogy az elmúlt fél évben sok hibát követett el a vezetőség és az edző. Szeretnék bizonyos lenni benne, hogy ezekből tanultunk és nem fordulhatnak elő a jövőben. Azt gondoltam csak engem nem kérdeztek meg a terveikről, de a szokásos pénteki focin kiderült: senki sem tud semmit a részletekről.(A Kulacsban csak találgattunk, konkrétat senki sem hallott) Pedig lenne néhány ötlet/gondolat, amik biztosithatják, hogy többet meccs vagy edzés közben nem megy haza(vagymittudoménhova) az edző.
Pl: Amennyiben pénzt kap az új edző, akkor legyen egy munkaköri leirása, amiben kikötjük mit várunk el minimálisan a havi fixért.
-edzések megtartása
-meccsek végigmenedzselése (beleértve azt is, hogy meglegyen a jegyzőkönyv, a mez, a labda stb..)
- hazai kettő meccsek megtekintése(min. egy félidő)

Lehet, hogy létezik is ilyesmi, csak nem tudunk róla.
Szóval nem az edző személyével vagy az edzések időpontjával van feltétlenül gond. Hanem azzal, hogy biztosan akarom(juk) tudni, többet nem lesz ilyen megalázó helyzetben a csapat.

Volt már rá példa a múlban, hogy ennél is nagyobb slamasztikába kerültünk, de akkor összejöttünk egy étteremben és együtt jöttünk ki belőle. EGYÜTT. és szerintem itt ez a kulcsszó.

Milko

Bak16 2010.01.24. 23:31:07

@Milko07: Teljesen igazad van Milkó!EGYÜTT kell megoldani a problémát és mint már én is felvetettem az edzőnek is legyenek kötelezettségei,ne csak jogai hogy a lóvét felvegye!!!Ha nem tudja teljesíteni akkor pedig nyilvánvaló mit kell tenni.Mert ez a MI PÉNZÜNK a MI SZABADIDŐNK és ami a legfontosabb ez a MI CSAPATUNK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nem akarunk mi pálcát törni senki felett csak vannak kételyek hogy mi a jó és mi nem.

Bak16 2010.01.25. 00:46:20

@Jakó69: Azt még hozzátenném hogy én még egy csapatnak sem fordítottam hátat mert ahol játszottam azt mindig egy kicsit magaménak éreztem!Így van ez most is sőt ilyen jó közösségben még nem voltam!Ezért vannak aggályok mert már említettük nagyon nagy az edző felelőssége főleg akkor ha külsős.Kíváncsi vagyok hogyan rázza fel a csapatot mert lássuk be nagyon lent vagyunk most és ezt nem a futballtudásra és a kondícióra értem.

ervo 2010.01.25. 10:08:55

@Jakó69:
Óriási csalódással és megdöbbenéssel olvastam soraidat.Szerinted tehát jól van úgy,hogy úgy nyitunk egy új fejezetet,hogy a régit sem zártuk le?
Jól van úgy,hogy egy két ember dönt valamiről ami a csapat életében alapvető jelentőségű és ebből kirekesztik a többieket?
Jól van úgy,hogy te a fradi b közép primitivjeihez hasonlitgatod a csapatért
aggodó sporrtársaidat
Jól van úgy,hogy leveledben az Ős Beacos
szívet nevetségessé teszed és gúnyolódsz
rajta? Jól van úgy,hogy az egész eljárást ami a holt szezonban történt
helyesled?Jól van úgy,hogy azt állítod
bár fogalmad sincs,hogy mi nem érdeklődtünk a változásokról?
Még egyszer mondom óriási csalódás nem csak maga a levél hanem annak egész szellemisége.

Dara BEAC 2010.01.25. 13:49:29

" KÖZÖSEN KELL FELISMERNÜNK AZT, HOGY
TÖBB AZ ÉRDEKSZÖVETSÉGÜNK MINT AZ ÉRDEKELLENTÉTÜNK. " Glatz Ferenc akadémikus
Nem gondolom, hogy ezt magyarázni kellene.
" Nagy tisztelettel kérem az Úrakat,
hogy most már ne egymással hanem a labdával foglalkozzanak. " Orczifalvy István labdarúgó edzőm
Köszönöm mindazoknak a segitségét akik a BEAC csapatok életében jelentős döntéseket hoznak ( legjobb túdásuk és a szűkös lehetőségek mérlegelésével ) annak érdekében, hogy a tavaszi felkészülés programja kialakujon. Személyes és baráti kapcsolataikat felhasználva adtak több jótanácsot ahhoz, hogy az edző személyének kiválasztásában várhatóan jó döntést sikerült hozni.
Mindezt elvártam volna az "aggódó" sporttársaktól is, hogy a labdarúgásban eltöltött több évtizedes tapasztalatukat és kapcsolataikat osszák meg Velünk.
Bizom abban, hogy a labda pattogása fontosabb mint a kommentek küldése.( mármint ebben a témakörben ) Részemről ezt lezártnak tekintem és ajánlom Másoknak is.
" Ne azt kérdezd, hogy mit tett Érted a BEAC, hanem azt, hogy Te mit tettél a BEAC-ért. "

nagy gabor [10] 2010.01.25. 18:39:21

Az edzési időpontokról lehet szépeket mondani, de attól még 1-2 csapattársunk nehezen ér haza. Laknak vidéken is közülünk.

Magam részéről 10 gólt ígérek sérülésmentesen tavaszra blsz III-ba! :)

jokerit33 2010.01.25. 18:46:37

Sziasztok,
annak ellenére, hogy nem járok rendszeresen se edzésre se meccsre az utóbbi időben (másfél évben?) és a blogon sem jelentkezem sokszor (kivéve, ha jégre lép a BEAC), figyelemmel kísérem az eseményeket és van véleményem a dolgokról.
Kezdve a végén: "Ne azt kérdezd, hogy mit tett Érted a BEAC, hanem azt, hogy Te mit tettél a BEAC-ért. " Dara! Aki befizeti a tagdíjat, jár edzésre, meccsre és a szívét-lelkét kiteszi a pályán, az mindent megtett a BEAC-ért. Aki labdákat vesz, vagy egy garnitúra szerelést a csapatnak az még többet is.
Ritka az a csapat, ahol egy 10-12 fős baráti társaság (évről évre kiegészülve rendes fiatalokkal) 10-15 éve együtt küzd a klub színeiért: ezért tartom magam még mindig BEAC-osnak. Nem hátat fordítottam a klubnak csak kevesebb időt tudok rászánni. De nem rólam van szó, hanem mindenkiről akit érdekel a BEAC jelene, jövője.
Szerintem az itt hozzászólóknak nem az új edző személyével van gondja, hanem a kiválasztásának módjával és vezetőség hozzáállásával, amikor nyilvánvalóvá vált, hogy az előző edző hanyagul végzi a munkáját. Ha nem jár meccsre, edzésre, akkor nincs pénz, és mennie kell a padról. Ez ilyen egyszerű. Volt itt olyan edző nem is egy, akire az egész csapat felnézett és tisztelte, pedig nem focizott NBI-ben soha és nem volt NB-s edző sem. Csak tisztességesen végezte a munkáját. Természetesen Szabó András megérdemli, hogy ne elődjéhez hasonlítsuk, de a vezetőség nem követheti el ugyanazt a hibát még egyszer. És legalább a két csapat csapatkapitányát megkérdezhetnék nagyobb horderejű döntések előtt.
Hajrá, BEAC!

Bak16 2010.01.25. 20:01:52

@laza6: Végre valaki aki megértette azt hogy mi a probléma.Én úgy érzem hogy akik fel mertek szólalni azok tettek már valamit a csapatért,legalábbis annyit hogy a tagdíjat befizették!!!Nem csak hárman gondoljuk így,vannak csapattársaink akik most síelnek és csak ezért nem írtak a blogra.Még egyszer:ez nem az új edző személye ellen irányul,csak ne kövessük el még egyszer ugyanazt a hibát.Remélem ahogy "Dara" mondta:jó döntést sikerült hozni!!!

glovi 2010.01.26. 13:10:09

Helló mindenkinek!
Gondolkozzatok rajta, hogy a második csapat hazai meccseinek időpontjait áttegyük-e máskorra (eddig ugye az első csapat előtt játszott 2 órával), mert ősszel ebből voltak gondok. Persze nyilván az új edzőnek is lesz elgondolása ezzel kapcsolatban...

gy.j. 2010.01.27. 11:31:56

Fiúk! Úgy tűnik, félreértés áldozata lettem. Én nem akartam a fakó edzője lenni (egyáltalán soha nem akartam edző lenni, egyébként papírom sincs, s remélem nem is lesz!). Dara arra kért - hosszasan -, hogy vállaljam el egy fél évre (s csak egy fél évre), mert nincs más megoldás! Természetesen ingyen és bérmentve, másképp egyébként el sem vállaltam volna. Ezennel nagy örömmel adom vissza a megbízást, bárkinek, aki vállalja. Így felszabadulok a kötelesség alól, mert 1. van dolgom elég 2. továbbra is hangoztathatom, hogy az is hülye, aki edző lesz (ez nem vonatkozik az elhivatott zsenikre - Fergusonra és Wengerre - Mourinhora - könyörgöm - NEM! 3. továbbra is hű lehetek elhatározásomhoz, hogy inkább vágják le a lábamat, de edző (játékos-edző?) nem leszek soha 4. többet jégkorongozhatok, ami - láthattátok - van olyan jó játék, mint a foci. Természetesen ezek után is jövök edzésre, s mindent, amit tudok megteszek a BEAC-ért, mert ezzel tartozom a klubbnak!
Üdv.
János

Sz. András 2010.01.27. 13:06:21

@gy.j.: De most akkor mi lesz? Még el se kezdődött a felkészülés. Ki lesz akkor az edzőnk?

jokerit33 2010.01.27. 14:19:51

@gy.j.: Jani! Nem rád gondolt senki, hanem az első csapat edzőjére név nélkül,
ahol VP. egy romhalmazt hagyott maga után.
Téged mindenki becsül, csodál és arra kiváncsi, honnan van erőd ennyi mindenhez. Egy kis edzősködés meg se kottyanna neked... Ezért légyszi vállald el a kettő irányítását, szerintem többen szeretnénk ezt. Kérem BEAC-os sporttársaimat erősítsenek meg e hitemben itt a blogon. Egyúttal szeretném megköszönni Flaskay Mikinek az elmúlt fél évben végzett munkáját amit szerintem kiválóan - és lelkiismeretesen - végzett el.
Miki! Gondolj öreg napjaidra és iratkozz be edzőire - van benned fantázia.

nagy gabor [10] 2010.01.27. 16:51:41

@laza6: Abszolút egyetértek!
Sőt...igazán boldogok lennénk, ezt bátran mondom a fiatalok nevében!

Bak16 2010.01.27. 18:41:26

Jani!Laza megfogalmazta a lényeget.Neked csak hálával tartozik mindenki hogy elvállaltad a BEAC II vezetését!

ervo 2010.01.27. 19:23:32

@gy.j.:
Jani!
Természetesen a legjobb megoldás a kinevezésed a fakó élére! Több éve ezt hangoztatom,hogy beac kötődésű beac ért a múltba a jelenbe és a jövőbe is élni halni tudó edző kell! Te pont ilyen vagy és én leszek az első aki edzésre jelenkezik nálad a csapatodba.Köszi,hogy elvállaltad a munkát szerintem baromi jók leszünk.
üdv ervin

Jakó69 2010.01.27. 19:36:59

Úgy látom, néhányotoknak a lelkébe gázoltam azzal, hogy leírtam azt ahogyan én láttam az elmúlt őszt. Ezen megsértődni nem kell senkinek, sőt egyet érteni sem kell vele . Nem az volt a szándékom , hogy megbántsak vele bárkit, aki a csapatért aggódik, csak arra szerettem volna felhívni a figyelmeteket, hogy aggódásnál talán többet is tehetünk. Nagyon egyszerű hibákat keresni, számonkérni a korábbi döntések helyességét, de a sikeres folytatáshoz ez nem elegendő. ( Ervónak : Amikor a Fradi "B" Középről írtam , erre gondoltam nem a primitívekre...) Amiért a védelmére keltem a vezetőségnek az nem azért történt mert én azt gondoltam , hogy minden rendben ment az elmúlt néhány hónapban. Volt , ami nekem sem tettszett, de azt egy pillanatig sem gondolhatjátok, hogy ez annak a néhány embernek a számlájára írható, akik idejüket, munkájukat, anyagi javaikat is feláldozzák olykor és tényleg mindent megtesznek a BEAC-ért. Én becsülöm és tisztelem őket és elvtelennek tartom, ha indokolatlanul bántjátok őket! ( Bakinak és Milkónak :)Tényleg azt gondolom , hogy senkinek nem jelenthet problémát az, hogy egy telefon erejéig érdeklődjön. Nem a cinizmus hangján kérdezem, de miért nem lehet a nagy aggódás közepette egy hívást elengedni, főként akkor amikor sejtelmetek sincs ilyen fontos kérdésekről egy-két héttel a rajt előtt?
...és még valami : nem szeretném , ha valakiben tüske maradna a leírtak miatt, az elnők úr ajánlásához csatlakozva nem szeretnék a bloggon üzengetni senkinek , de nagyon szívesen leülök veletek egy baráti sör mellé átbeszélni az elmúlt néhány hónap történéseit...és főként azt, hogy mit tehetünk EGYÜTT a klubért, mert ebben azt hiszem nincs véleménykülönbség köztünk!

Jakó69 2010.01.27. 19:46:58

@gy.j.: Kedves Jani !
Nem értem milyen félreértésre hivatkozol, amikor vissza kívánsz lépni az edzői feladattól ! Talán Te értettél félre valamit... Szerintem is nagyon jó döntés az, ha te viszed tovább a kettőt.
Sok sikert Jani!

Bak16 2010.01.27. 19:59:07

@Jakó69: Úgy érzem senkit nem bántottam meg,ha igen elnézést kérek tőle.Mint már mondottam én nem a vezetőség hozzáértését kérdőjeleztem meg,és nem is az új edző személyét.Benne vagyok egy találkozóban én is ahol sok mindent tisztázni lehetne.Részemről lezártnak tekintem a témát de azt is el lehet fogadni ha valakinek eltérő véleménye van valamiről!!!Nekem is szívügyem a BEAC!!!

Pista07 2010.01.28. 12:18:23

Sörözéses megbeszélés: Amennyiben a Zacc (Bocskai út) megfelelő helyszín nektek, akkor már csak időpontot kell találnunk (gondolom hétfő). Az első sörre mindenki a vendégem.

Jani: Janikám Veled az élen háborúba is mennék. Nehogymár magadravedd légyszíves ezt az inget!!

Jakó: Ha néhányan kezükbe veszik egy közzösség ügyeit (amiben nem látok kivetnivalót, sőt akár hálásak is lehetünk érte) nembaj, hogyha figyelmeztetik a közösséget, hogy aktiválták magukat. Abban a században élünk (és halunk is meg sajna) amikor már nem táviratot kell küldeni, hogy információt juttassunk el egy vagy több emberhez. Lám idősödő korod ellenére Te is milyen hatékonyan kommunikálsz itt a blogon:-)) Estleg a bejelentés elött is üdvös lett volna ezen a fórumon megosztani velünk néhány részinfomációt, alternatívát. Valószinüleg a végeredmény ugyanez lett volna, de ellenérzések nélkül.

egész ügy: Mindannyian egy csapatban fogunk játszni 2010 ben is. Ezért fontos, hogy senkiben semmilyen szálka ne maradjon az itt lefolytatott vita miatt. A tanulságokat viszont mindkét oldalnak le kell vonni (részletek a sörözésen) Részemről ugyanúgy csúszok oda, akár gigával is, a jövőben, még akkor is ha a Jakó vesztette el a labdát (ami lássuk be, előfordul(t) néha....)

dani. 2010.01.28. 12:47:51

Kedves Jani!

Remélem megváltozatod döntésed a II vezetését illetően, és elvállalod a feladatot! Hogy ezt elősegítsem, felajánlanék a magam részéről 5 gólt tavaszra: 3 fontosat és 2 szépet!

Sz. András 2010.01.28. 12:54:50

@dani.: De egyik se lehet tizenegyes Dani:)

Kapus Tomi 2010.01.28. 13:03:36

Tavasztól újult erővel, és mostmár 95%-os (100 már szerintem soha nem lesz...) vállal én is ott vagyok.:)
Hétfőn söööööör!:D

gy.j. 2010.01.28. 13:48:32

Oké, ha így akarjátok, megpróbálom egy fél évre. Bár így megfosztottatok attól, hogy bekerüljek a Guiness rekordok könyvébe. Én lettem volna ugyanis a világon az egyetlen edző, akit 1. még ki sem neveztek, de már le is mondott 2. nem is akart soha edző lenni, végül 3. egy percre sem ült le a kispadra. Most gondolkodhatok valami máson, hogy hogyan kerüljek be a rekordok könyvébe.
Üdv.
János Hajrá BEAC!

V.Jani [3] 2010.01.28. 17:40:00

sziasztok

Úgy érzem kötelességem hozzászólást írnom, a csikó társulat egyik tagjaként.

Ez főként Janihoz szólna. Tehát Jani, én örültem amikor szóba került a neved, mint lehetséges Flaskay utód és bevallom reméltem is, hogy te töltöd be ezt a tisztséget, az ősz folyamán is mikor még nem edzői minősítésben látogattad az edzéseket, már akkor is foglalkoztál a fiatalsággal, így arra a következtetésre jutottam, hogy jó kezekben leszünk nálad. Ezért ha megerősítésre vársz és számít valamit a szavam, akkor én egy nagy IGENt mondok a kinevezésedre és remélem el is fogadod azt.

És ez úton is szeretném megköszönni Mikinek az őszi munkáját és sok gólt kívánok tavaszra.

hajrá BEAC

nagy gabor [10] 2010.01.28. 17:55:37

@V.Jani [3]:
Ezzel abszolút tudok azonosulni!

Bár az új Mesterünk már elvállalta...:)

Így, kevés futással tarkított edzéseket, és bajnoki címet kívánok magunknak!

Flas 2010.01.30. 12:10:37

Köszönet a jókívánságokért, és az őszi hozzáállásért mindenkinek.
A bajnoki cím megszerzéséshez csak annyit kell tenni, hogy a helyzeteket kíméletlenül berugdaljátok. Továbbra is tartom h nincs jobb játékoskeret a BEAC II-nél a BLSZ/III-ban. Rajtatok áll, hogy 13-0-0 lesz-e a tavaszi mérleg.
Kedden 19.00!! Mindenki jöjjön!!!

B.Zoli [9] 2010.01.31. 01:32:34

Beszéltük páran, fiatalok, hogy mi lesz Flaskay Mester távozása után. Akkor Jani ugrott be nekem elsőre.
Nagyon örülök, hogy mégsem léptél vissza a dologtól! :)

Csatlakozva az előttem szólókhoz Mikinek pedig köszönöm azt az időt, amit a "Kettőbe" fektetett!

Jöhetnek végre az edzések, meg a labda!!!

8GáL8 2010.01.31. 12:32:06

Újat nem tudok mondani, így csak csatlakoznék az előttem szólókhoz. Egy élmény volt flaskay mesterrel együtt dolgozni(szerintem is jó edző lennél), Janinak pedíg kifejezetten örülök, biztos vagyok benne hogy sikeresek leszünk vele tavasszal.
Tavaszra 5 gólt és a tőlem megszokott hajtós játékot ígérek:)Várom már a keddet..
Hajrá BEAC UNITED!!

Zsemle4 2010.01.31. 14:13:01

Sziasztok!

Valóban síelni voltunk többekkel az elmúlt héten, így nem volt alkalmam hozzászólni - speciel ellenkező előjellel - a témához.
"Aki befizeti a tagdíjat, jár edzésre, meccsre és a szívét-lelkét kiteszi a pályán, az mindent megtett a BEAC-ért. Aki labdákat vesz, vagy egy garnitúra szerelést a csapatnak az még többet is."
Tökéletesen egyetértek Lazával, és ezen bizony minden kommentelő barátunk elgondolkozhat, ne adj isten, magába nézhet! Szerintem akadnak hiányosságok...
Az elmúlt 10 évben, miután megéltük a sok-sok felemelő, közös élménnyel teli aranykorunkat, rengeteg időmet és energiámat fordítottam a csapatra (olykor a zsebembe is nyúltam, de ez kevésbé érdekes, tényleg), maximális támogatást nyújtva az éppen aktuális edzőnek. Volt olyan időszak, amikor alig tudtunk kiállni a meccsekre, ezért még vidékről is feljöttem játszani olykor - otthon hülyének néztek, talán joggal.
És most tüske van bennem, nem is kicsi, pedig Milko is mondta, fontos, hogy ne maradjanak szálkák. Hiszen barátok vagyunk.
A megnyilvánulások után azt érzem, hogy én is a "rosszat akaró", fantomvezetőséghez tartozom, akiket senki nem kért fel, akik magukat helyezték előtérbe. Nos, szerintem van egy szakosztályvezetőnk, egy elnökségi tagunk, egy pénzügyesünk (szegény, ő önként vállalta), egy csapatkapitányunk, és néhány, a fontos kérdéseknél jelenlévő, meghatározó játékosunk. Ebből én lennék a csapat (másod)kapitánya - ezt a tisztséget 2004-ben, szavazás útján kaptam meg, miután Lőrinczy Zoli javaslatára az edzői (akkor épp Ervin) és a kapitányi poszt külön lett választva. Nem ragaszkodtam mereven a szalaghoz soha, hiszen később, ha Ervin játszott, a hagyomány okán mindig ő vezette a BEAC-ot. Sajnos, az utóbbi 2-3 évben ilyen-olyan okokból, de Ervin egyre kevesebbszer szívott egy levegőt velünk a pályán, az öltözőben. Így maradtam én.
Lehet vitatkozni, de sajnos a tények makacs dolgok. És ezek azt mutatják, hogy az utóbbi időben csak egy jól meghatározható kört érdekelt igazán a csapat jelene és jövője, legalább is akkor, amikor dönteni kellett. Az én telefonom, a bankett óta egyszer csengett: Ita Bálint érdeklődött.
Ettől függetlenül nem gondolom, hogy a céljaink és érdekeink ne lennének azonosak, ezért sem értem az olyan stílusú és hangvételű telefont, amilyet Ervin "ajándékozott" nekem úgy egy hete. Főleg, ha barátok vagyunk.

Ui: Már decemberben eldöntöttem, hogy lemondok a kapitányi tisztségről, hiszen a végre örömteli generációváltás miatt úgy gondoltam, szükség lenne egy újabb szavazásra. A múlt hét történései pedig csak megerősítették döntésemet, talán már kevesebben bíznátok bennem.
A megmérettetést persze vállalom.

Hajrá BEAC!

Bak16 2010.01.31. 18:41:06

@Zsemle4: Peti!Természetesen én rád fogok szavazni mint ahogy azt tettem 2004-ben.Nincs okod hogy tüske legyen benned-szerintem senkiben nem lehet tüske-hiszen mi nem az elnökséget és nem a hozzáértésüket kérdőjeleztük meg!!!Inkább azt hogy ha egyszer elkövettünk egy hibát ne kövessük el még egyszer.Természetesen nem tudhatjuk hogy milyen lesz az új mester de azért az ember ilyenkor már egy kicsit szkeptikusabb!!!BARÁTOK vagyunk ezért kell egy irányba húzni a szekeret mert az ősz nem úgy sikerült ahogy szerettük volna a BEAC tavaszokról meg tudjuk hogy milyenek.Személy szerint akárki is az edzőnk én mindig mindent megteszek a pályán és talán azon kívül is mert mi egy CSAPAT vagyunk akkor is amikor bajban vagyunk!!!
HAJRÁ BEAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Éri Füli 2010.02.03. 12:00:47

Én meg nagyban havat lapátolok, és várom hogy mikor lesz már március, hogy elkezdődjenek az edzések...mire ráeszmélek, hogy már el is kezdődtek...
Nem vagyok egy optimista srác de hogy olvasgatom a hozzászólásokat, kezdek befordulni...Ne foglalkozzunk annyit a múlttal, inkább a jelenre koncentráljuk!
Ne baszogassuk egymást, mert csak széthúzás lesz a csapatban..nem akarok példát mondani.. senki se tökéletes..
Szeressük egymást gyerekek :)

Éri Füli 2010.02.03. 12:03:37

Egy jókedvű csapattal és csapatszellemmel még a portás is előkelő helyre vihetne minket...

nagy gabor [10] 2010.02.05. 22:35:23

A holnapi meccs remélem nem válik az európai fogadási botrányok áldozatává! :)

nagy gabor [10] 2010.02.21. 14:34:25

Sziasztok!

Annyit szeretnék írni, hogy kb. 1 hónapig nem tudok menni semmilyen programra. Edzés illetve meccs. Sok sikert addig is.

üdv: Nagy Gábor

Kapus Tomi 2010.02.23. 09:35:16

Hali!
Én is amíg beteg vagyok és gyógyszert szedek, addig pihentetem az edzést. Szerintem jövő héten már megyek!

Áron (7) 2010.02.23. 10:03:02

@Kapus Tomi:

ne erőltesd, Tomika, már igazoltunk a helyedre egy ifjú titánt.

(egyébként kinn vagyok a Kossuth-on, ahogy ígértem, Szirát az egybe!-táblával)
süti beállítások módosítása