BEAC1898 2008.08.15. 21:32

(Sípszó)

"Pillanatra csönd lett.
 A pályán felálltak a csapatok."

                              (Mándy)

Üdvözöllek, Kedves Olvasó (Csapattag / Nem Csapattag, BEAC-szurkoló / Nem BEAC-szurkoló)!

Ez a BEAC labdarúgó-csapatának internetes naplója. A 2008/2009-es idényt, a Budapesti Egyetemi Atlétikai Club történetének 111. évét, ahogyan a megelőző jó párat, a budapesti másodosztályban (I/B.) kezdi meg a foci-szakosztály. A szerzői intenciók szerint e blog fordulóról fordulóra kívánja majd követni a csapat útját. Nem ígérhetünk mást, mint a tőlünk telhető legtöbb győzelmet, a lehető legkevesebb vereséget, no és a maradék mérkőzésekre pedig döntetlent. Gólokat itt és gólokat ott.

Blogunk alapozása az előző idény (jó emlékű) végjátékának felidézésével telik. Szavunk nem lehet, ha az ősz ott folytatódik, ahol a tavasz abbamaradt.

A bejegyzés trackback címe:

https://beac.blog.hu/api/trackback/id/tr11574826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jako 2008.08.22. 22:15:18

Gratulálok Geri, király ez az oldal, csak így tovább !
Hajrá BEAC !

gordon 2008.08.25. 11:45:47

Jo lesz Geri! Én szeptember elejéig Skandináviában vagyok (hazatérek?), de utána jövök.

Zsemle 2008.09.08. 14:09:23

Csatlakozom a gratulációhoz, de eddig miért nem tudtam erről?
És jó lenne a meglehetősen beszűkült szókincsű (:))edzői nyilatkozatok helyett a már nyomtatásban is látott, humoros beszámolókat is olvasni!!
Egyébként szerintem is a lefülelt cseltől szebb a világ :)

Zsemle 2008.09.08. 14:17:25

Ja, valamit félrenéztem, mert közben megtaláltam a kommentárokat is. A mondat azon részét (de csak azt) kéretik nem figyelembe venni.
süti beállítások módosítása